Sportlovet

Lite snabbt om lovet.
Gjorde allt under de lovet. Första dagen så sov Hanna&Despi hos mig. Vi var ute under hela lovet och gjorde olika saker så att vi inte tröttnade. Under fredagen så dygnade vi ute!! Vid kl 20.00 taggade vi ut och träffade Gina&Linnea sen gick jag och träffade Kristian för skulle snacka om en grej. Jag och tjejerna åkte till Kista och gick hem till Linnea ett tag, vid 22.00 taggade vi ut igen. Tog tåget mot Solna, gjorde massa saker där sen åkte vi till Stan. Åt donken vid kl 01.00 och sen åkte vi till Sumpan. Hanna mådde dåligt så hon taggade hem till Linnea med hennes och Gina.
Jag och Despi ringde Omar så han kom, han hoppade på vårt tåg så vi åkte till Tensta. Kristian kom oxå ut med oss. Vi gick runt sen kom Linnea&Gina. Vi åkte till Hjulsta sen till Rissne. Vi gick till donken kl 05.00 och var där till kl 09.30 då taggade alla hem.


Kommentarer
Postat av: sebla

Hahhaha omg villka fina bilder!!! och du borde ficka din blogg aså bilderna längst upp asså om du vill :)
Tycker att du och krille passar fett mycket! <3

2013-03-08 @ 17:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0