Sista veckan i skolan

Var inte ens i skolan de två senaste veckorna... Jag vaknade när jag ville kom till skolan när jag ville och taggade när jag ville.. Vi kollade bara på film och chillade ned klassen så det var fett onödigt.
Men vi hade Copade Raoul, asså en fotbolls turnering mellan alla 9or och sen mot lärarna. Det var krig på plan när det var mot lärarna haha.
Men den 10de asså måndag skulle vi grilla med klassen och om det regnade skulle vi kolla på film och mysa. Men jag&Hanna pallade inte gå, så vi satt i min gård och grillade där med Mohammed och senare kom Lena och Ikran.
Avslutningen var helt galen! Vi hade blåa drekter och mössor på oss. Det var en oförglömlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0