Hej Demi läsare

Hon vet inte att jag bloggar så berätta inget för henne. Idag är en pigg dag. Vid 4 gick jag och mötte Demi vid Elingsborg skolan. Vi sprang och skratta som Idioter folk kom ut från fönstret och skällde ut oss så Demi börja kasta stenar haha katastrof. Vi chillade med en kompis i hans gård typ till 5 sen skulle jag lämna henne halva vägen men istället satt vi och gunga hahah som barn men de va skit kul vi var så trötta att vi skratta åt allt. Halv 6 kom jag hem och la mig på sängen. Kände mig fett trött men ändå kan jag inte sova. Jag har planer med mina systrar imorgon men jag har vänd på dygnet så kommer säkert sova hela dagen idag. Klockan är halv 7 nu haha fett synd Demi jobbar men inte jag nananan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0