Bal kvällen 2013

Asså det var en helt underbar dag!
Det började med att Despi, Adian, Kati, Sara och Christelle kom till mig. Sara, Chrille och Kati fixade oss! Va blev till prinsessor! Sen åkte Adian med de andra, jag och Despi väntade på hennes farbror och han kom med bilen, vi plockade upp Hanna, och hon var helt galet vacker !!! Vi åkte till skolan och där var alla, vi hälsade och tog massa bilder. När vi kom in satte vi oss och åt. Sen blev det knass med min klänning på Adians någonting...... Så en kompis vad hennes mamma och komma med en annan klänningen, väldens gulligaste!! Men bytte klänningen iallafall. Sen började vi dansa loss vi flippade ur helt tills kl 23.30

Sen drog jag, Adian, Kadde och Hanna till Tensta vi skulle på efter fest. Vägen dit var knass haha men lyckades ta oss fram iallafall. När vi kom dit så var det bara tjejerna på plats men efter 20min kom alla grabbar. Ska inte in på detaljer. Men det var skit kul. Träffade Glody för första gången.. Men mot slutet så började jag och han driv slåss men han tåg i och råkade komma med sitt smalben på mitt, så mitt svullnade upp :/ men jaja vi hade skit kul. Och taggade hem vid kl 4-5 Hanna sov hos mig men vi deckare vid kl 7


Kommentarer
Postat av: Anonym

Med vem gick du med till balen och gick despi med jesper och du va skit Fin älskar klänningarna som du hade på dig och vart ifrån köpte du de :) <3

2013-06-21 @ 23:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0