Sov hos Peter, Bisho & Kati

Jag Hanna & Kati åkte till stan sen åkte vi hem till mig och hämtade Daniel. Hanna åkte hem och vi andra fortsatte till Husby.
När vi kom fram så spelade vi Fifa och bil spel, sen kollade vi på film mot kvällen. Efter när alla somnade så satte jag&Bisho på Kung-Fu bandan och kollade på hela filmen, hahahaha se livlösa.
På morgonen så åt vi frukost dem bytte om vid kl 16.00 vi spelade lite sen vid kl 17.00 åkte vi hem.

Träffade Despi&Hanna vid tåget, vi gick mot Deli och köpte en grej. Sen gick vi hem till mig och lämnade Daniel. Vi gick ut igen och träffade Adam, efter en stund taggade han&Despi. Vid kö 21.00 taggade vi hem till mig och spelade fifa och bilar. Kati kom för att hon skulle sova hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0