Bästa slutet på lovet!

Hanna, Despi och Kati sov hos mig. Vi va ute en stund, sen åkte vi till Duvbo och kollade på match en liten stund. När vi kom hem så var Peter&Bisho hos oss, vi chillade lite och kollad på gamla minnen. När dom gick hem så tog de med sig David. Och mamma&pappa åkte till jobbet en snabbas vid kl 21.00 så jag&Depsi gick ut och träffade Hanna, Mahira, Maria, Jasmina & Ikki vi gick till affären och köpte nudlar, chips och dricka. Sen taggad vi hem till mig och där var Kati.

Vi gjorde ALLLT! Vi skrattade sönder, dom deppade en stund sen sjöng vi, vi hoppade runt, vi brottades, vi pussades, vi saknade, vi hatade!!! Vi gjorde helt seriöst allt. Vid kl 03.00 ringde vi upp hela min kontakt lista sen Despis sen Hannas hahaha. Så jul hade vi. Till slut började vi snacka med Jesper, Nasim & Resul i ungefär 5/6 timmar hahahaha dör för Jepser.......!
Men till slut somnade Hanna så jag tog vatten och hällde över henne, hon fick flipp och attackerade mig !! Men jag somnade vid 09.30 mesans Despi&Kato somnade 10.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0