Måndag.. Helt ok..

Dagen började med att jag inte gick på första lektionen, så satte mig mig i korridoren med Jepser. Hade massa lektioner den lunch och lektioner igen. Vid kl 15.00 kom Kati till skolan så gick inte in på lektionen och var med henne och de andra i korridoren. När Despi och de andra slutade så åkte vi mot Vällingby och sen hem. Jag hämtade mina tränings kläder sen åkte mot träningen.

Träningen var helt ok men jag var inte alls fokuserad. Satte inga skott, pallade inte göra någonting. Men den åkte hem och har duschat och ätit. Nu kikar jag med Wille och ska lägga mig snart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

E dt din kille?

Svar: haha nejnej :)
Demi Melek

2013-04-06 @ 11:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0