Fucking fredag!!

Den här dagen har bjudit på mycket idag! Började vid kl 10.00 för att engelska lektionen blev inställt. Det blev bråka med en orre! Hahaha hon fick stryk! Men jaja... På No fick vi bullar och fast för att min mentor ska sluta. Och jag fick godkänt på provet! Efter de så gick jag och Matilda runt helt ensamma, när alla gick in på lektion så var det jag, Jesper, Matilda och Robbie i korridoren. Vi satt och lyssnade på musik och snackade. Sen körde jag, Jesper och Matilda Sten, sax & påse. Hahaha vi hade skit kul men det gjorde skit ont och jag fil utslag!!
Sen taggade jag och Despi till Vällingby en stund och sen hem. Kati kom till mig och vi åt senare vid kl 18.30 åkte vi mot Farsta Strand.
Vi ska sova här hos min kusin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0