Stressig dag !

Kom till skolan tidigt idag:)
Hade engelska, sen slöjd och det fick skit bra :) direkt efter det hade vi svenska och jag är snart klar med mitt argument !! Asså snacka om att jag är grym ! Men aja hade lunch och åt sönder mig Hahaha för det var fan kebab !!!
Men efter maten så hade vi No prov och det känns att det gick bra ! Och till slut hade vi idrott, var fett stressad där för en grej!

Men när vi slutar så är några tjejer från Tensta i skolan för det blev bråk och lalalalala !! "Ni får inte veta om det bu på bloggen" men aja sen åkte vi till Vällingby och så bytte jag I'm på donken :)

Efter de åkte jag, Hani, Steven, Melinda & Adian till kyrkogården och besökte vissa gravar och sen promenerade vi alla hem till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0