Söndagen :)

Var i kyrkan på morgonen med familjen, efter det så åkte vi hem och jag bytte kläder och åkte till kista och träffade Hanna, Despi & Kati kollade kläder och jag hade köpt en jacka och ett par byxor, sjukt snygga båda två !
Men aja sen gick vi till ärvingehallen och kollade herrlagets match lite.
Vid kl 17.30 så åkte vi förutom Kati till Helenelund och träffade Jack.
Han kom me hans moppe så vi satt och snackade en stund sen så körde han oss 3 till ett ställe så vi kunde sitta och chilla.
Men jag frös sönder så jag&han åkte hem till han, värmde oss och kollade på film. Sen vid kö 19.45 så körde han mig till centrum för att möta upp Despi&Hanna sen tog vi bussen hem.
Kom hem vid kl 21.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0