Torr onsdag -.-

Skolan var knazz idag helt seriöst !!! Det blev bråk med alla tjejer och killar men tillslut löste det sig
för vi är så jävla söta och alla vi älskar varandra, riktig syskon kärlek !! Men aja hade 2 gånger håll timme och
det var hur chillit som helst för vi gick in till ett klass rum och satte på högtalarna till hela klassrummet och sen flippade jag ur hahahahahha !!! Men aja sen gjorde jag och Matilda någonting som vIar lite busigt hahaha... bara jag&hon vet om det ingen annan såååå koka hahahha!! Men aja efter skolan åkte vi till vällingby sen åkte jag hem direkt, har inte pallat göra någonting så har suttit hemma resten av dagen !!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0