Svar på samma person men olika frågor ? -.-

1. Tack så mycket! Jack är en "kompis" just nu, jag lärde känna han sen långt tillbaka men vi hade inte så bra kontakt. Men nu har vi bra kontakt och jag brukar ofta åka och träffa han och ibland med hans kompisar.


2.tack så myclet... Jaha det tycker du kanske men inte jag... Jaha... för jag och Kristian har inte lika bra kontakt längre. Och även om vi hade så skulle det inte bli någonting mellan oss.
Det är många som tycker att Despi & Jesper passar, själv tycker jag lite :) men om någon skulle ta FÖRSTA steget så skulle det INTE skada! Man får aldrig någonting reserverat.
Hanna & Zack är bara vänner ingenting annat och det vet jag.

3. Vi kollade på "Drag To Hell" den är skit läskig tycker jag Hahaha.
Despi bloggar inte för att hon har tydligen tappat blogg lusten. Och jag tror inte att hon kommer tillbaka. Men ska se om jag kan övertala henne att börja blogga igen.


Kommentarer
Postat av: anonym

hahahah tack för svaren nu vet jag mer och faktigst jag tycker du och krille passar men det e hellatiden någon som förstör du vet vem... men aja TACK...

2012-10-08 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0