Så då var det måndag igen

Dagarna har varit upp&ner hela tiden.. Ibland sur/arg/ledsen/trött/irriterad/deppad allt möjligt!... Men asså vi har hela år 9 är på PRAO förutom Jag, Robbie, Bachti, Jesper, Adam, Zacki, Daniel M, Sebbe, Madde, Hanna, Matilda, Nellie, Maya och lite mer men kommer inte på....hihi kan kan kalla oss knass barnen ?? :O men vi ville stanna i skolan för att höja betygen och inte missa någonting :)
Jag jag svär på allt att det är så jävla kul i skolan nu eller asså bara den här veckan !! Hela gruppen är tillsammans hela tiden och alla umgås med alla !! Känns skit kul!
Efter skolan så träffade Kati i Vällingby sen åkte hem, tog min tränings väska och åkte och tränade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0