Onsdag/studiedag

Var ledig från skola så jag, A & Hanna gick till Despi och åt och hyppade runt dära! Sen fixade vi oss skit snyggt och sen åkte vi till Sundbyskolan och träffade Volkan, Milad Ujjo/Johannes, Dani, Birre, Shanodi & Ayman Hahaha själv hade jag kul medan bara att kolla på dom... Asså deras rektorn var grym. Milad gjorde svimmtestet på Birre , hahahah trodde han skulle döö !!
Men aka efter det åkte vi till kosta och åt på Max. Sen åkte vi hem till Despi och åt dära. Vid kö 17.00 åkte vi hem till mig och gjorde grejer och fixade annat... Tillslut kollade vi på film. Vid kl 22.00 åkte dom hem.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3155450/images/2012/pic_50807cace087c34adb2759c2.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag går i samma skola som din kusin josi... han är så sjukt het att jag håller på att döö! <3

2012-10-19 @ 15:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0