Helenelund..Största failen!!

Älsklingeen  kom till mig och vi skulle till Helenelund för att träffa Jack. Jag hade stress när vi va hemma så jag stressade och allt sen sprang vi till bussen. När vi sitter på bussen och är snart framme i kista så kommer jag på att jag GLÖMDE min mobil hemma !!! Asså hur lyckas jag !!!
Men fick stress och allt för viste inte hur jag skulle få tag på han.
Men som tur så räddade min ängel mig och loggade in på kik och skrev till hans att messa henne. Men NEj han hade i en internet så kan kunde inte se det.
Vi terrade sönder hans kompis för att vi skulle få tag på han och till slut så när vi kom fram så kom han oxå och mötte upp oss.

Vi chillade en stund sen åkte älsklingen hem. Så jag&Jack träffade på Ansar och gick till fritidsgården. Satt i ett rum och snackade lite sen gick vi och kollade på när Jonte och en annan spelade Fifa. Sen så följde han med tillbaka till bussen för klockan var 20.30 kom hem vid exakt 21.15 och bytte om och kollade på tv och kollade igenom min lur.


Kommentarer
Postat av: kristian

vem e det

2012-10-07 @ 19:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0