Galen dag !

Båda jag&Despi vaknade vid kl 11.00 fixade frukost oxå. Gjorde So läxan snabbt sen plattade håret och bytte fixade oss iallafall. Sen träffade vid Hanna vid buss platsen, vi gick till ungdomens hus och kollade på Damlagets match en liten stund. Men sen ringde jag Volkan&Muhammed för att jag skulle träffa dom. Jag, Despi & Hanna promenerade ända till Bromsten skolan och satt där tills dom kom.

Från början kom Mildan, Muhammed & Onur sen kom Volkan & Ali Baran vi chillade lite och gjorde vp och hade på musik i högtalare och allt.... Men vi chillade kanten lixom :)
Började rulla hem vid kl 18.00 för att jag inte hade varit hemma sen gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0