Ja, det var ett bra tag sen!..

Men jag har ingenting och blogga om så det känns bara onödigt att skriva ett inlägg som inte har någon mening...

Men nu under lovet så umgicks jag för det mesta med Despi.
Måndag åkte vi till stan och träffade Amro, Saimon, Adel, Farooq & Marcelo med Justyna och Rita. Det var sjukt kul kan jag säga... Och det hände massa grejer med massa skratt och leenden.
Tisdag åkte jag&pappa och köpte en data, sen åkte jag till Vinstaskolan och träffade Despi, Yaren, Omar & Ban vi hade chilligaste gahden!! Sen åkte jag, Despi & Omar och hämtade lillebror från dagiset, efter de hoppade Omar av i byn och vi fortsatte till frisören i Tensta.
Vid kl 17.00 kom Despis pappa och hämtade oss så åkte vi till Solna.
Kollade på en basket match, Solna-Örebro och Solna tog segern.

Onsdag så inte jag till byn och träffade Ban&Despi vi chokladen där liten sen åkte och hämtade Daniel. Vi åkte hem till mig sen hämtade min pappa upp och så åkte vi till barkarby. Fixade grejer där och sen åkte vi till Sollentuna för att lämna min lur på lagning.
Åkte hem efter det. Gick till grottgott och åt sen träffade vi våra boy'z sådära...hahaha men vid kl 20.30 åkte vi till Odenplan.
Syrisnska spelarna hade match mot Djurgården och efter den matchen kom de och åt hos pappas café. Pappas chef är Ordförande i syrianska. Så vi fick träffa dom.

Torsdag hade vi planerar att bada men både jag&Despi blev på dåligt humör så vi ställde in allt.

Fredag så åkte jag, Despi & Justyna till Flempan för att träffa Amro, Saimon & Farooq. Vi satte oss i någon idrottshall och satt och snackade om allt möjligt, men Farooq gick efter ett tag. Vid kl 19.30 började vi röra oss mot tåget så Amro&Saimon följde med oss dit. Men för mig så tyckte jag att dagen var lyckad...
Ni kommer bilder från måndag-fredag


Kommentarer
Postat av: Beki

Vem är amro?

2012-11-05 @ 00:20:12
Postat av: Gorillan

Kan du lägga bild på Amro

2012-11-05 @ 02:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0