Utgång med Despi & Justyna

Träffade Justyna på bussen. Kom till min gården och där satt Despi, Adian, Jasse, Mirre,
Alex & Sadik. Jag gic upp för att hämta tränings väska och satte på mig tjock tröja.
Men vi hade ingen träning så jag la min väska i Lenas balkong haha :))
Men aja sen cyklade killarna iväg och vi andra snackade om en grej.
Sen taggade Adian oxå.

Vi promenerade till Despi för att hon skulle lämna hennes böker och byta om.
Sen promenerade vi till Spånga IP, vi skulle in till fotbollshallen där men den var stängd så
vi skulle promenera tillbaka MEN Despi & Justyna ville sitta dära.
Så vi satte oss ner och börade snacka och lägga skämt tills mamma ringde så vi taggade hem.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0