Underbar dag med dom hypade och dom bästaste !!

Åkte från Linnea vid kl 20.00 till Bromsten, träffade på Christelle och Linda fik runt med dom och efter det träffade vi Matilda issa, och Volkan, Andreas och mycket fler. Vi gick runt och träffade på massa med människor och sen kom Yaren & Sesen och Louise :)
Alla vi gick runt tillsammans och skrattade förflutet asså Hahaha.
Vid 21.00 började vi hypa loss.... Vi köpte biljetter från Rinkeby barnen som sålde där för billigare pris sådär :)

Vid kl 22.00 kom pappa dit snackade lite med han om att jag skulle komma hem kl 00.30 och att Louise, Linnea, Hanna, Despi , Justyna & Kati skulle sova hos mig .... Och det gick bra :))
Vid kl 23.00 åkte vi sista karusellen och sen var galen.... Vi fick åka extra och dom satte på Töngaste musiken :))

Vid kl 23.30 började vi rulla mot bussen med den kom om 20min så vi promenerade till ip.
På vägen så körde jag, Mohamed, Ricard & Makail " nudda sist " hahha men tog bussen till kista, Linnea hämtade sina kläder sen åkte vi hem till mig, var typ henne vid 00.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0