Skolan

Hade prov första lektionen, blev utslängd för att jag smaskade som en riktig kamel sen så hade jag SH och var med klassen sen så skulle jag ha språk men pallade inte gå dit så jag var i spanskan me Demi men märkte att Despi var ledsen så jag gick ut till henne sen ville hon gå på promenad så jag sprang efter för tt jag visste att hon inte mådde bra, jag försökte hjälpa henne och det funkade, jag fick henne att le igen och det var ju bra sen gick vi till ett ställe och gungade vi hade hur kul som helst sen hände privata grejer. När jag kom till skolan ville Demi inte gå på lektion så vi chilla med världens bästa lärare Abbe elle han är sådär med en elev för att få den att sluta skolka sen jag gick till studio bråka med en clown lärare så jg gick till tjejerna sen man tvinga mig gå till min vanliga klass.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0