Simningen var galen :)

Tog bussen på morgonen med Yahya, Ridah, Dilan, & Zaki kom till brommaplan och träffade hela klassen där.
Åkte tåget mot skanstull. När vi kom till badet så bytte vi om kom in. Gjorde simtestet och klarade det :) sen skulle jag, Maja & Louise gå och åka ruchkana (stav) men Anton kom och drog mig till bubbel poollen med han, Jakke, Danne M, Danne S, Arian, Kevin & Aykan.
Men efter en stund så gick jag därifrån och åkte och hade skit kul!!!!
Sen gick vi ut med killarna till poolen där ute och där börde, Anton & Jakke mig så slängde mig och allt Hahahahahahaha kände mig som en "liten flicka" haha men aja vid 14.30 gick vi upp och duschade och sen gick jag, Maja & Louise till tåget igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0