Möte -.- :'(

Hade spanska men var bara med halva lektionen sen kom pappa för att vi hade möte med min mentor.
Det gick absolut inte bra :( Det hände massa grejer under mötet som jag INTE ska ta upp med NÅGON förutom mina NÄRMASTE vänner men aja så mår SKIT DÅLIGT just nu.
Efter mötet så åkte pappa hem och jag skulle till matsalen för att äta men hade ingen lust så stannade i korridoren en stund sen hände en grej så jag mådde sämre så ringde Hanna och villa snacka ut med henne så hon sprang till mig och hon ringa Despi&Adian.... sanningen så började jag gråta för en grej... Men fick snacka ut och dom gjorde så att jag började skratta igen!!!!
JAG VET INTE VAD JAG SKULLE GÖRA UTAN ER!!! Ni är mitt allt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0