Livet leker med oss !

Asså ibland så kan livet bara vara så jävla härligt så att
det känns att jag ALDRIG kan bli ledsen igen.
Men just nu med mig så är allt upp&ner :'(

Plugget
går njasådära bara, men jag ska förbättra på det, till innan Juni. 

Familjen
det är helt OK men det kan bli myket bättre än det är nu :( :)

Med vännerna
är allt som det ska tror jag. Jag har alla mina
vänner vid mig och dom jag inte vill ha så snackar jag inte med dom så mycket längre.
Asså jag försöker hålla mig borta från dom helt enkelt .

Kärleken
är upp&ner asså. Asså bara för att man snackar med en kille så betyder det inte
att vi är på G eller att vi är tsm-.-
Men det är en jag vill ha, men venneh om det kommer gå för det är
 så mycket som står ivägen :'(
Men jag hoppas på det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0