Låg på ip

Promenerade ner till ip och låg där med Hanna & Adian.
Träffade Mose och ligan efter det kom Kristian och de andra och spelade fotboll med dom.
Så jag&Adian blev fett sugna på att spela fotboll så Adian frågade efter en boll.
Och vi fick låna en sen så drev Hanna med dom och sa att Jag var mycket bättre än dom på fotboll så några av dom började jaga oss med boll och allt.
Dom tog min basketboll och började passa runt med den medans jag & Adian försökte få tag på den.
Till slut när jag fick tag på sen så hoppar Kristian på mig och krigar för att få den haha.
Men sen tog små killar bollen och gick så gick efter och tog den.
Snackade en liten stund med Kristian om en grej.... Men Venneh hur han tog det. Ska försöka förklara allt för han, men bara om han förstår mig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0