I knew i would regret it..

Omg gjorde världens största misstag, men just nu är det inte värsta saken.. På kvällen, dåå, voyvoy kommer böla sönder asso!!! Iallafall taggade till Kadde vid 4-5 tiden, vi va hemma hos henne och snackade om allt sen rullade vi ut till gården hahaha skit kul men de va iskallt, sen ringde En person bara sådär vi snackade lite sen han ville komma och möta upp oss för att han "saknade" oss :p men han kom inte, vid 7 gick vi in Hahahah vi tog bilder, snackade, slogs allting vad ni vill asso. Jag va där i en timme till och vid 8 promenerade vi förbi Nydal till min sida. Så lämnade hon mig nära där jag bor och taggade. Men kuuul hade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0