Hööööj annars lyssna inte.

Har hemkunskap just nu.
Inget speciellt hände idag förutom hemma när jag loggade in på facebook.
Var på depp humör men minns inte vad som hände efter jag hypade sönder asso.
Skulle tagga hem men sen vi börja använda datorer så jag chillar lite.
Asssoooo Saoli har gjort min dag vi gjorde knaz i klassen för att dom "duktiga" får göra precis som dom vill sen en av dom gick över gränsen hon ba till Saoli "Skaffa bra betyg sen snacka" voooyvooooy jag hoppade på henne.
Jag stör mig skit mycket på när man snackar om andras betyg och påstår att man är bättre.
Så vi jidra me henne, man kallar henne wiggy wiggy sen Saoli tog ut en låt. Sanningen.. den är skiiiiiittt tuuuunng!!
Har högsta volym och hypar sönder!!
Men vi ska ha rast snart men ska inte komma tilbaka till klassen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0