Heluu

Saknat mig? Nähe, ok.
Kunde inte blogga igår, har vart jätte trött. Minns ej vad jag gjorde. Anyway skoldagen var si o så. Blev utslängd från bild lektionen typ exakt 2minuter efter att jag hade gått in. När Despi sluta gick vi till BS sen så hade vi svenska. Elias döda mig, han stängde av min dator hela tiden och till sist glömde jag spara de jag hade gjort. Efter svenskan åt jag lunch med Despi och tjejerna åt så jävla mycke, jag menar verkligen mycket. Hade ont i magen, var så jävla hypad så jg klrde SKP med Despi, Suna och Sesen men jag orkade inte gå in till matten efter så jag var med Fatima och snackade om en grej sen kom Chamil och spela med min lur sen tog Abbe oss två och satte oss i ett rum. Medans han skulle göra en grej körde jg och Chamil SKP med Iphone frågor och det blev lite failat till slut. Sen kom Abbe asso han är chiiiiilligaste människan jag har träffat sen lämnade han oss och neeeej vad jag ångrar mig för en grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0