Fräsch tjej

Kom hem typ 5 var jätte hungrig bytte om och allt sen maten var precis klar skulle dö för de va as varmt väder sen varm mat men in bror rädda mig han hämta coola.
Vaxade mig heheh nu när det är sommar måste man vara fräsch och duschade efter men jag glömde kamma mitt hår så det blev knaz ssååå jag duschade igen, har målat naglarna samt tårna assssooo shit känner mig fett fräsch o allt :D
Har dessutom valt outfit till imorgon men det blir inte något nytt, bara något jag har haft för ett par dagar sen som passar in till vädret men ska till skolan med idrotts shorts för att jag har orgentering första lektionen.
Ajdiii ska äta hahah tjockis, sen tvinga i mig mjölk uuuusch :s!!!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0