Vällingbyskolan -.- orre?

Efter skolan så tog jag bussen med tjejerna & typ halva skolan till vby.
Det var fuuuuullllllt på bussen !!! Men var längst bak med Izzu, Ali, Radwahn, tjejerna & andra.
Jag&Ali drev skiit mycket sen så började han ta det seriöst helt plötsligt så vi tjafsade och
skulle slåss men det gick över hahahah men aja den här killen för största humörssvängningarna hahaha.
Men ska ta & snacka med han imon eller över imon när åsnan har lugnat ner sig :)

Men åkte till Vällingby skolan med Hanna&Despi&Ban för det skulle bli bråk
mellan mig och äckliga orren Felicia som leker så jävla ball bakom skärm!

Men NEJNEJ jag stog utanför hennes fucking skola i 20min och tillslut när hon slutar så kommer hon
ut och ser oss och går in igen. Sen tar hon bak vägen och gick hem till hennes kompis.
Asså så fucking omoget jävla cp !!!
Men aja förr eller senare kommer vi träffas och det är jag 100% på !!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0