Töööngaste skoldagen med de bästa !

Tog bussen med Adam och träffade Despi&Hanna i spånga station.
Kom till skolan och hade klassråd, det rullade på som det skulle.
Hade musik och det var skiit tråkigt med jag klarade mig iaf !
Sen hade vi engelska men pallade inte gå på den lektionen för vi hade iaf vikarie-.-
Så jag, Hanna, Sandra & Matilda gick till matsalen och åt tidigare :)
Efter det gick vi till cafét där alla var och drev med alla&allt !
Spelade lite pingis med Mohammed, Sadik & Ricard :)

På rasten så  drev jag & Jesper om vem som kunde peta på på den andras näsa och det
ledde till att vi låg på golvet och brottades och hoppade på varandra för att ta varandras näsa
hahahahahha sen hjälpte Despi mig och sen kom Adam oxå så det var jag&Despi mot Jesper&Adam
Hahahahahahahaahahaha!!!'
Men sen kom en lärare och skrek sööönder på oss så gick därifrån.
Men gick upp till 6ornas korridor och satt där lite med några av 6orna med Hanna och snackade lite :)image description
HAHAHAAHAHHAHAHHA
image description
:))

image description

image description

image description

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0