Kista-Rinkeby

Messade med Hanna och planderade att träffa henne där för att hon var med Linnea där.
Åkte dit ungefär vid 17.30 träffade Despi, Hanna & Linnea och vi gick runt lite över allt :)
Gick in till Cubus för att jag behöver köpa en midjekjol :) hittade en ass fin :)
Men nu behöver jag vara en pöössig tröja som passar :)

Men vid 19.00 tog vi bussen mot byn och gick till Rinken där vi träffade på
Rabia&Miyase. Vi spelade lite basket med dom och tränade på massa finter och allt :)
vi e grymma & skiit söta mot varandra.... Om en kan en fint så lärde man ut den till alla andra hihihi
gulligt gulligt :))  Men aja vid 20.15 tog jag bussen hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik
och messar :))

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0