Igår?

Efter att jg kom hem från praoen så kom Hanna till mig.
Baknade in kaka till familjen sen så gick vi ut mot byn. Jag ville hem till Hanna
men åsnan ville inte vara hemma så jag blev skiit sur på henne och hoppade
på henne hihiih.... Men aja sen gick vi till Despi och hämtade ut henne.
Träffade Abdi i hans gård och promenarade med han till lilla Gården .
Sen gick vi till Fatma men vi kunde inte nå henne så vi gick runt lite till tills
klockan blev 18.45 då gick vi mot bussen och träffade Sara H där.
Så Despi&Hanna gick till gården gick och jag åkte hem med Sara.
Assssssåå vi snackade om alllltallllltalllllltt hahahahahahahaha !!!!!
Walla hon e töööönggg !!!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0