Fredags!

Skolan var på topp. Jag ungicks med ALLA i min klass
hahaha det var fan första gången hahahamen det var asss kul dag !
Allt var som det skulle :)

Efter skolan åkte jag,Hanna&Adian till coop och köpte chips och dricka och efter det så
taggade Adian hem. Så hanna kom till mig och vi pluggade och redovisade förvarandra.
Sen kom justyna och vid 18.00 taggade vi ut i Tensta.
Köpte massa sötsaker och efter det promenarade vi till byn !
Asså väggen dit omg inga ord vi var så rädda asså HAHAHAHAHAHAH !!!
Men vi gick runt i byn och snackade liute om allt möjligt och efter det så tog jag & Justyna bussen till Tensta
Och sen promenerade till ip.
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0