Fredag !

Var på BÄSTA humöret under hela dagen idag hihi :))
Åkte själv till Spånga och träffade Adian&Despi på 117 kom till skola. Och hade bild som första lektion det gick skiit bra och efter det hade vi NO och då fick vi Ko öga och vi fick klippa&greja med det Hahaha och det stank skiiit mycket hahha jobbade med Matilda Hahaha vi är bästa !!
Hade hälsosamsamtal med skolsystern. De va skiit jobbigt -.- och efter det gick jag till hemkunskaps lektionen och bakade Scons och någon god soppa haha jag sa juuh att vi är BÄST asså jag & MATILDA!
Gick inte till lunchen men efter hade vi 2h svenska och det gick skit snabbt :))

Åkte till v-by med Adian,Despi&Zaki
Gick till donken och satte oss där och snackade bara. Efter det gick vi & mötte upp Adam,Rasul & Sauli och Despi tagga till stan.
Tog bussen med de andra och Adam&Adian följde med mig för att hämta Daniel från dagiset.
Kom hem och satte mig och kollade på tv.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3155450/images/2012/pic_196203569.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3155450/images/2012/pic_196203578.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0