Diss -.-

Dissar stort alla som håller på och kallar andra för ''HORA'' bara för dom
klär sig öppet eller har tappat sin oskuld!
Och att folk ens orkar bry sig om andras liv, VAFAN låt dom vara vad dom vill
det e dom som trivs/lider utav det, varför bryr andra sig !
Jag har alltid hållt det innuti mig, har inte pallat dela med mig om min åsikt för jag är
säker på att alla kommer reagera stort.... Men jag skiiter i det !!
SLUTA BRY ER OM ANDRA OCH BÖRJA SKÖT ERT EGET TACK !
Pusss på er med :)


Tjejer som leker smarta och skriver statusar om att inte kalla killar för för ''Player''
Asså jag har INGET INGET emot killar som e player eller inte men jag stör mig
på tjejer som skriver tex ''Tjejer, kallar killar för player, ingen bad er att testa hela bunden''
Blir så irriterad på det. Vet inte varför men det e bara så. Jag har setiöst ALDRIG kallat
en kille för player men jag irriterar mig på när tjejerna ska leka och skriva så!!!....


Kommentarer
Postat av: Adian

Shooo Demi goes mad!

2012-03-14 @ 15:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0