5 dagen och sista på veckan !

Har inte pallat blogga men skriver allt snabbt !

Kom till Cafét vid 10.00 Kimbilly var redan där så bytte om och
åt frukost :) Lämnade massa beställningar och allt sen fick vi fixa
ass goda mackor. Men vid 14.00 så kom Josi till mig och jag fick sluta
så tog en dricka och gick till Sollentunas Centrum :)

Vi gick runt där och snackade, jag&han sen gick vi till Biblioteket och
träffade han kompisar.
Asså dom e bara för tööönga asså hahaha.
Men var med dom ett tag och sen taggade vi till centrumet igen och
 åt hos hans pappa.
Efter det så åkte vi till byn och hämtade Daniel från dagiset åkte hem till mig.

Vid 18.00 så promenerade vi till IP för att hämta Josis träningskläder och
 hämta med oss Justyna.
Såg KristiaN på vägen dit hahaha och träffade Mohammed på vägen tillbaka
om det va ass lände sen hihi :)

image description
Benjamin, Prins & Bao :)
Hahahah chillarna hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0