Utgången med Justyna, Dodo, Lena, Sandra, David & Josi 22.00-23.45

Vid kl 21.30 Kom Justyna, Josi & Dodo till mig vi kollade lite på matchen
Tyskland-Italien sen vid kl 22.00 gick vi ut. Jag, Justi & Dodo gick till Delikates och köpte pipas
sen gick vi tillbaka till gården där vi satte oss i Lusthuset och snackade sen kom David & Josi ner.
Jag berättade mina historier till dom haha, ni skulle se hur intresserade alla såg ut.
Men sen kom Lena & Sandra. David skypade med Hani under tiden sen snackade vi med Batch haha.
Men David och Josi hittade en skit äcklig tröja så dom började jaga oss runt gården hahaha det fick mig att börja tänka tillbaka när vi var små och lekte polis&tjuv i gården hahaha.
Men alla taggade hem vid kl 23.45
Raoulwallenbergs gangster :) hahaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0