Underbar avslutning :)

Despi&Adian kom till mig på morgonen och vi fixade oss hemma hos mig.
Tog bussen och träffade hela årskursen vid Aulan hälsade på alla och sen gick vi in. Rektorn höll tal och den sjöng vi och Vendela dansade.
Vi gick tillbaka till klassrummen och fikade lite. Sen fick vi våra betyg och efter det fick vi åka hem...
Sanningen så kommer jag verkligen sakna några av min klass och hela åttan!! Vi har skapat så många minnen under så kort tid.
Men jag kanske ska byta skola till sundby så då är det bara och satsa och träffa nya människor och lämna all drama bakom sig :)

Men här är några bilder från min lur sen kommer andra snart :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0