Tungaste dagen med Älsklingen

Despi sov hos mig efter midsommar. Vi kom hem vid kl 00.15
och bytte om till pyjamas och satt i mitt rum.... Jag berättade en grej som hände mellan mig och ****
men aja sen fick hon värsta ansiktsutrycket hahaha.
Men vi skypade med Nicko & Hani tills kl 03.00 och efter det kollade vi på tv en stund.
Vid 04.00 la vi oss på sängen i mitt rum och började fantisera massa konstiga saker....
''Asså vi är föööör BÄSTA tillsammans'' men båda deckade samtidigt då var kl 04.45
 
 
Söndag
Despi följde med oss till kyrkan på morgen och hon tyckte att det var kul.... Så jag behövde inte
vara orolig :) men efter kyrkan satte vi oss med Peter & Bisho... Åsnorna mobbade sönder mig -.-
Men vi åkte till Skogås efter till min kusin.... och jag&Despi är typ kära i min kusins hus för det är så coolt och vi fantiserade så mycket där hahahaha. Men mot slutet klättrade vi på taket och fatiserade om en greeej hahahahaha.... Sen gick vi upp på ett berg... och de var skiiit coolt !! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0