Ska man kalla det en lyckad dag eller ?...

Sanningen det var en helt vanlig dag för mig....Chillade kanten med tjejerna&killarna som valigt.
 
Promenerade med Justyna hem till mig vid 17.oo Despi hade terrat mig och jag hade sagt till henne att jag
var snart hemma. Så hon gick till mig och frågade min mamma vart jag var och båda ba ''Jag trodde hon var här''
Men aja träffade henne&Adian vid spånga by och vi rullade hem till mig.
Jag bytte om till shorts och T-shirt och taggade ut till Elingsborgskolan.
Spelade basket där och sen kom Hilda oxå :) Vi träffade på Jasse, Mirre, Sadik,Emal, Jonathan & Abdi
Va med dom en stund och spelade basket med Abdi, Emal & Despi, sen taggade killarna till barkarby.
Så vi gick hem till mig och bytte till min baseboll tröja och sen promenerade en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0