Så jaah ;)

Ligger på sängen nu och kollar på tv just nu och lyssnar på musik medans datorn ligger på knäna :)
Känne rmig lättad efter inlägget jag skrev nyss....hihi de känns fett skönt och skriva av sig lite !
Men aja skiter i om någon tar åt sig ! Asså hallå ''Jag bryr mig INTE''
Just nu så ska jag bara tänka framåt och inte på de som har hänt !
Det tycket jag att alla borde testa ! HAHAHA ''Hej jag leker smart''
Men skypade en stund med Batch, Melinda & Maria sen kollade jag på matchen.
Sen ringde Peter, Olle & de andra på skype så snackade en stund med de killarna och la på efter en stund för
skulle snacka med pappa om imon :) Sen skypade jag med Hani, Melinda, Cindy & David :)
La på för inte en så lång stund sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0