Pass på alla här&nu !

Man ska ALDRIG lita på NÅGON ! Jag svär på gud ALLA gollar ut ALLT !!!!
Skiter i hur ni reagerar över det här men alla kan suga !!! Helt jävla seriöst !
Jag vill verkligen hålla mig borta från desa typer !!
Asså jag fattar inte att jag verkligen sa att du e den jag kan vara öppen med och allt !!
Asså fuck you !! Det är de ända jag har och säga till dig just nu äckel !!
Jag snckade om ..... med dig och allt sen sa du till mig att jag skulle skita i det och allt.
Men nu vad fan gör du ? Du går till ..... och är med de asså åååh herre gud !
Vet seriöst inte vad jag vill få ur ut mig !!! Efter allt jag gjort för ig ?
Asså palalr inte mer FUCK U !!
 
 
Och till den andra ...... Riktick orre du är. Du sitter och snackar om att tjejer fucking visar sina bröst på
bilden sen nästa gång man kollar dina bilder så är halva dina bröst utanför ! Fuck täck dom breeh !!!!
Asså JAG har INGET emot folk som visar sina bröst eller putar ut med rumpan !
Asså det är fan inte min grej.
Men jag säger inte ''Om hon e orre för att hon visar lite av sina bröst''  sen själv så visar jag mina ?
Asså man ba ''wtf?'' Äckel du är asså jag gillar dig verkligen INTE ! Varje dag som går så
vill jag bara spräcka dig ! Assåå åååh fuck u äckliga HORA !
Ville bara skriva av mig lite !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0