Nattens söta~~Facebook status :)










Trotte, det är en jättesöt kille som är 96a som har fiiinaste ögonen jag svär, hihi!
Men vi går i samma skola eller går&går... hur man nu ska säga det, men han slutar i år :(
Vi känner inte varandra så jätte bra men brukar chatta lite då&då. Och jag vet oxå att han hejar på Real och det är det BÄÄÄSSTA :) Men sööt är han i alla fall :)

Kristian är skit söt det säger jag bara :) Jag&Han har gått igenom sjuckt mycket tillsammans, älskar varje sekund med han, de e skit kul och minnas tillbaka på allt hihi :) Älskar och snacka med han om allt, jag kan vara öppen med han och snacka ut om allt med han. Ibland kan han vara på dåligt humör och det är inte kul :( Men annars är han supper söt, omtänksam och rolig :) Saknar dig sötis :*

Despi är den sötaste människan på jorden ! Hon är guld rakt igenom! Har kännt henne i snart 7år och det räcket för mig att lära känna en person både in&ut ifrån och det är därför jag älskar henne så mycket !!!
Men om jag ska sitta och skriva ner allt jag tycker om henne så skule det ta över hela sidan om inte mer!
Älskareeeej mitt alllltt !

Madde är den ända jag har tagit som min stora syster och lyssnat på varenda ord hon har och säga till mig !
Sanningen är att jag skulle inte klarat mig utan henne! Hon är så fin och söt så att det inte är sant !
Hon är 97a men gillar bara och vara med äldre och hon föredrar aldrig yngre!!!!
Jag måste känna mig speciell över att jag har kunnat komma överäns med henne och att hon älskar mig så mycket för det är absolut inte många som lyckas med det !
Älskareeej Madde !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0