Nälsta med de bästa !

Vid kl 01.00 så ringde Ebou mig på skype och vi hade de andra bjöd in skit många så alla snackade hahaha.
Vi snackade tills kl 06.00 men mot slutet så blev det skit kul.
För det var bara Jag, Owen, Melinda, Batch, Aron & Ebou kvar så vi snackade om allt och allla !!
 
Men vaknade vid 10.00 och bytte om snabbt. Jag, David, Josi & Justyna gick till ip bussplats
väntade på Verdandi där tills dom kom så tog vi bussen med de.
Kom till Nälsta och väntade på Christelle, Matilda & Melinda.
När dom ko, så satte vi på musik och snackade en stund sen gick vi och bytte till badkläderna.
Steven, Ebou, Akrem & Mose kom oxå dit men Akrem & Mose tagagde.
Så va med de andra killarna & tjejerna. Åt mat sen satt och drev om alla och allt.
Men började frysa sönder så vi bytte om och taggade hem.
Träffade Despi&Nathalie i byn, var ute där lite sen vid 17.00 taggade jag hem.
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Demii var har du köpt den bikinin??:)

Svar: Köpte den i Cubus :)
Demi Melek

2012-06-28 @ 12:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0