Midsommarlatino :)

Hela släkten kom till oss och åt här :) Despi kom oxå vid kl 17.30 vi var hos mig i ungefär 30min sen fixade jag klart mig och vi taggade ut, träffade killarna en stund sen taggade vi till midsommarlatino.
Vi tog någras band och fick gå in sen träffade vi på Hanna, Jaklin, Laura, Ebu & flera andra.
vid 19.00 skulle jag lämna ett bant till Justyna och men cp vakten släppte inte in oss igen och ryckte våra band -.-
Men vi gav inte upp Hhahahaha.
Vi träffade Elise och Medina så vi försökte hoppa över staketet men vakten så så han höll koll på oss.
Sen kom hela deras liga och gick in på något sätt så jag och Justyna gick till staketer igen och hoppade över.
Vakterna började jaga efter oss så vi sprang fan för livet haha, men lyckades komma ifrån!!!
PåGud det där var SKIIIIT KUL !!!!!
Men vi chillade där inne tills klockan blev 23.00 och alla rinkeby och Tensta killarna kom. Dom gjorde kauuuuuzz
med vakterna och personelen som jobbade där
hahahaha och vi hängde på och sen till slut så gick alla in på nån dans golv.
Vid 00.00 kom pappa och hämtade hela ligan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0