Kista med Despi

Despi messade vid 19.00 och frågade om jag kunde följa med till kista.
Träffade henne i byn och åkte ditt. Gick till Gina och Despi
fick med sig 2 shorts super fina var dom !
Men sen fortsatte vi och gick in på DinSko
och både jag&Despi fick med oss ett var klack skor!
Superduper snygga!! Ni så bild nån annan dag på dom.
Men aja sen träffade vi på Jaklin, Laura & Fyasa snackade en stund med de sen gick vi in
på donken...Jag tappade lusten över att äta men Despi pappa kom och hämtade oss.
Han släppte av mig i Tensta Centrum för jag skulle träffa en kompis! 
Stod och fucking väntade i de kalla i 10min sen får jag ett ses ''gå hem''
Blev fett irriterad och på samma gång ledsen men försökte sluta tänka på det men de blev värre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0