Kik gör mina nätter underbara :)

Gick in och la mig på sängen kl 00.00 snackade med Thomas på kik en låååång stund sen en stund med Justyna
innan vi hade gruppchatt med skiit många.... Hahahaha Affe var full så hans kompiar hade hans lur och chattade med oss och tog bilder på han när han låg på golvet och allt....
Sen snackade bara Jag, Despi, Jasse & Justyna i en grupp hahaha snacka om att alla fyra var höga hahaha.
Har inte skrattat bakom skärmen på skit länge och aldrig såhär mycket :D
Men just nu kollar jag på tv och skriver på kik med dom! Ska hålla på tills alla tröttnar haha :)

Det här e inte alla... men bara nån bild..... 

HIHIHIHIHI så tråkiga vi var hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0