Känndes verkligen som sommar !!

Vaknade vid 09.00 och fixade allt. Satte på mig bekinin och promenerade till Centrum där jag mötte
Despi, Nathalie, Hanna & Fatma vi gick till busshålls platsen och träffade resten av verdandi gruppen.
Justyna kom oxå och vi hoppade på bussen och till Nälsta :)
Jag, Despi & Fatma hoppade i direkt, de andra tyckte att det var för kalt haha.
Men Christell kom efter en stund så alla hoppade. Steven, Hani & Ebu kom oxå så de satt med oss sen hoppade de oxå in, ve drenkte varandra och allt och gjorde massa andra saker. Och Amanda & Fevn kom oxå och de satte sig oxå me oss hihi kul hade vi i alla fall. Till slut kom Volkan, Abbe, Muhammed & Ali Baran kom oxå först så åt vi sen hoppade killarna i sen kom vi andra.... Vi hade så fucking kul kan jag säga bara !!! Körde brottning, drenkte varandra, spelade med boll, och allt möjligt.
Men vid kl 16.30 började vi byta om och sen promenerade vi till Vällingby, alla åt på donken sen promenerade vi för att lämna hem Muhammed sen tog vi bussen.
Hypade loss på bussen med hög musik :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0