Kan börja med att berätta om de i väsby...

När vi kom fram så var alla redan där. så jag satte mig och åt direkt hhihi
riktig tjjockiis jage ;) men aja efter maten så gick jag, Nathalie & Justyna upp till rummet och satte oss
och snackade sen a de vuxna att det skulle spela fotboll så de gjorde en turnering.
Vi satt och kollade på och men efter en stund så tröttnade vi så vi tog en annan fotboll och gick till en ''king ruta''
spelade där lite sen körde vi ''Länderna'' asså vi levde verkligen barn livet om från början :)
Men vid typ 22.00 gick vi tillbaka till huset och jag satte mig med
Andreas, Josi & Davis och kollade på Grekland-Tyskland hahahaha skit kul match :)
Men taggade hem vid kl 23.00
Faster, min kusin/hennes man & beras barn kom till oss och sov över här :)
så kul hade vi i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0