Ingen träning och inga kusiner i Skogås....det blev ute i orten med gärisarna.

Skulle åka till Skogås till kusiner.
Men det blev inget av det åkte till andra kusiner i Sollentuna.
Jag&Justyna missade 30min av träningen så vi sket i att gå. Försökte nå Despi men hennes mobil var avstängd så ringde till hennes lilla syrras mobil och dom var i Tensta hos hennes farbror.
Så gick upp dit och frågade om hon kunde komma ut med mig och Justyna.

Vi vara ass hungriga så vi åt i plus grillen. Sen promenerade jag själv till Enbackskolan för att träffa Kristian för han skulle låna en sak. Gick tillbaka och träffade Justyna&Despi igen.
Vi köpte pipas och dricka den promenerade lite till. Vid 20.00 taggade Justyna hem så Jag&Despi gick till gården och satt lusthuset och snackade och skrattade som fan.
Vid 21.00 taggade hon oxå och sen kom Iness och Sara så satt med dom tills 22.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0